Dit is een referentie van:

“Workflow automation voorkomt onnodige handmatige taken”

OOM Verzekering zet workflow automation in om efficiënter te werken

Met workflow automation wint OOM Verzekeringen tijd om te besteden aan haar klanten. Tijd ging verloren aan repeterende, hersendodende taken. Het was verloren tijd. Met een kritisch oog bekeken zij of ze deze dagelijkse kost niet slimmer konden inrichten. Als specialist in verzwaarde risico’s is OOM Verzekeringen immers veel liever bezig met alle binnenkomende vraagstukken.

Het distribueren van binnenkomende berichten en documenten gebeurt nu eenvoudig via het het Enterprise information management (EIM) platform.

Hoe worden klantdossiers binnen een EIM platform gedigitaliseerd?

Echt digitaliseren gaat verder dan documenten verzamelen binnen een dossier. Met een EIM platform staat alle informatie op één plek en zijn documenten altijd toegankelijk, ongeacht tijd en plaats. Het stelt OOM Verzekeringen ook in staat de gevoelige informatie uit de klantdossiers optimaal te beveiligen. Daarnaast zijn taken gemakkelijk digitaal te distribueren door middel van workflow automation. De ouderwetse mappenstructuur is dus niet meer nodig; door werkelijk digitaal te archiveren, realiseer je één versie van een document met tags voor directe vindbaarheid.

We zien dat je gebruik maakt van Internet Explorer

Deze browser is verouderd en wordt daarom niet meer ondersteund door de OneXillium website.

Voor de beste ervaring en veiligheid raden we aan gebruik te maken van een moderne browser, zoals: Safari, Mozilla Firefox of Google Chrome