Altijd een antwoord van onze IT-servicedesk
Jij bent er altijd voor jouw klant. Wij zijn er altijd voor jou.
At your service
We zijn jouw vaste hulplijn. Altijd en overal. Jouw persoonlijke IT-servicedesk, at your service.
De voordelen
- Speciaal ingerichte IT-servicedesk, op basis van jouw wensen
- Tevreden werknemers
- Eén vast aanspreekpunt onder je sneltoets
- Kosten besparen en op- en afschalen wanneer jij wil
- Altijd op de hoogte van potentiële problemen
Dit zijn de voordelen
- Speciaal ingerichte IT-servicedesk, op basis van jouw wensen
- Tevreden werknemers
- Eén vast aanspreekpunt onder je sneltoets
- Kosten besparen en op- en afschalen wanneer jij wil
- Altijd op de hoogte van potentiële problemen
Van alle oplossingen heb jij de juiste
There’s no business like your business. OneXillium snapt dat. Er bestaan dan ook geen kant-en-klare oplossingen voor jouw uitdagingen. Binnen het brede scala aan mogelijkheden ontdekken wij wat het beste bij jou past. We doen een beroep op het complete IT-spectrum om jouw medewerkers. Zo zorgen we dat je niet aan één IT-partner vastgeketend zit, maar vrij bent om te digitaliseren waar en met wie jij wil.
Speciaal ingerichte IT-servicedesk
Je wil geen nummertje trekken voordat je geholpen wordt. Of een klantenservicemedewerker spreken die wel even een ticket maakt. Waarbij je vaak uren of zelfs dagen moet wachten op een telefoontje. Wat jij wil? Een directe hulplijn. Specialisten die jouw taal spreken. Slagvaardige gesprekspartners die je pain snappen en die doelgericht en adequaat oplossen.
Goede IT, tevreden medewerkers
Documenten openen niet, links werken niet of erger nog: je bent belangrijke bestanden kwijt. Wéér bel je naar de IT-servicedesk. Dat frustreert en zorgt ervoor dat het werk continu onderbroken wordt. Als de IT verbetert, daalt de klachtenregen en verhoogt de tevredenheid onder medewerkers. OneXillium voorkomt problemen door proactief te opereren. Is er toch een issue? Dan kijken we remote met de medewerker mee en lossen we het probleem snel op.
Eén vast aanspreekpunt
Je belt, vertelt je hele verhaal en wordt vervolgens doorverbonden met een andere specialist, omdat die meer van het IT-probleem afweet. Je gaat van het kastje naar de muur, maar wil liever meteen geholpen worden. Bij OneXillium heb jij één vast aanspreekpunt voor al jouw IT-vragen. Dat werkt lekker efficiënt.
Kosten besparen en op- en afschalen wanneer jij wil
Jouw IT-servicedesk is een personal assistent op afstand. We nemen eenvoudige, routinematige taken van je over, zodat jij alle tijd krijgt om je te focussen op zaken die er echt toe doen: jouw business runnen. Groeit jouw bedrijf? Dan groeit de IT-servicedesk met je mee. Onze infrastructuur is eenvoudig op en ook af te schalen. Weer een zorg minder.
Vroegtijdig problemen signaleren
Piet kon vorige week zijn documenten niet openen. Marieke overkwam het een paar maanden eerder ook. Wij verzamelen dit soort problemen, vragen en verzoeken en signaleren daarmee problemen die we in de toekomst kunnen voorkomen. Door ons probleemmanagement verminderen we IT-problemen en helpen we je organisatie proactief vooruit.
Jouw persoonlijke IT-servicedesk
Bel naar jouw eigen hulplijn en los IT-uitdagingen snel op. Zo blijft jouw business altijd draaiende.