Vacature IT Customer Service Desk Medewerker

vacature accountmanager binnendienst amsterdam

Als IT Customer Service Desk Medewerker krijg je....

….super leuke collega’s die je graag helpen! Onderling is de sfeer goed en we zijn eerlijk naar elkaar. Af en toe een borrel of bedrijfsuitje doen we graag!

….een hartstikke goed salaris! Een maandsalaris tussen de €2.300 – €3.500 bruto per maand op basis van jouw werkervaring. 

….de mogelijkheid om klanten te helpen! We krijgen, grotendeels, IT klantenvragen binnen en deze lossen we graag op. We gaan voor een zo goed mogelijke klanttevredenheid en klantbeleving. 

….de kans om te blijven leren! We zijn nooit uitgeleerd en vinden het belangrijk dat onze werknemers begeleiding krijgen en training van professionals met ervaring. You can learn from the best!

….een tof kantoor met elke dag een heerlijke lunch! Er is een ruime Service Desk afdeling en je kan genieten van je lunch in onze tuin aan het water. 

Dit is de baan voor mij!

Weet je nu al dat deze baan precies is wat jij zoekt? Solliciteer dan snel via het formulier en wij nemen zo snel mogelijk contact met je op.

We kunnen niet wachten om je te leren kennen!

    Werknemers aan het woord

    Wij vertellen je graag hoe de OneXillium collega’s het werken ervaren. Je collega’s uit Amsterdam vertellen je hun ervaring in de video.

    "Ik ga elke dag met veel plezier naar mijn werk en er hangt een hele goede sfeer op kantoor"
    accountmanager
    Folkert de Wit
    Accountmanager Digital Sales
    "Je kan bij OneXillium echt jezelf zijn. Dit heeft mij ook geholpen om door te groeien binnen de organisatie"
    Accountmanager
    Joost Schaaij
    Accountmanager Digital Sales

    Wat zijn mijn werkzaamheden?

    Een van jouw werkzaamheden als IT Customer Service Desk Medewerker is het aannemen en verwerken van binnenkomende vragen/verzoeken van zowel interne- als externe klanten als het gaat om zowel hardware- als softwarematige vraagstukken.

    Jij weet precies welke cases er lopen en monitort deze. Zo weet jij de ins en outs van de cases. Is er een complex vraagstuk binnen gekomen? Dan denk jij actief mee over een oplossing.

    Je houdt in de gaten hoe het staat met de tickets, handelt ze af en evalueert indien nodig. Zo houd jij te alle tijden de kwaliteit van onze Customer Service Desk op het hoogste niveau mogelijk. Wij garanderen onze klanten een serviceniveau die jij in uitvoering brengt.

    Wat houdt IT Customer Service Desk Medewerker in?

    Als IT medewerker van onze Customer Service Desk ben jij het eerste aanspreekpunt voor alle IT klantvragen. Jij ondersteunt en adviseert zowel klanten als collega’s en jij kan een incident goed en zelfstandig of in samenwerking oplossen. 

    Mocht de expertise van een andere collega nodig zijn, overleg jij zonder moeite de case direct met een collega. Jij bent, samen met je collega’s, het gezicht van OneXillium op het gebied van klanttevredenheid en klantbeleving. 

     

     

    Hoe ziet een werkweek eruit?

    Een werkweek als IT Customer Service Desk Medewerker is nooit hetzelfde. Je hebt veel verschillende werkzaamheden en hebt daardoor ook veel diversiteit in je werk. Je komt veel in contact met verschillende afdelingen en je hebt veel verantwoordelijkheden op diverse vlakken.

    Waar ga ik werken?

    Je komt te werken op ons hoofdkantoor in Woerden.

    Oostzee 2, Woerden

    Hebben jullie alleen maar MKB-klanten?

    Zeker niet! Een groot gedeelte van onze klanten is MKB’er maar wij leveren onze oplossingen bijvoorbeeld ook aan onderstaande bekende namen. En dan niet alleen in Nederland, maar door geheel Europa! 

    Last but not least: FUN!

    Fun is binnen onze organisatie super belangrijk. Onze cultuur is work hard, play hard

    Een toffe werkomgeving met een dartbord, voetbaltafel, Playstation, een volle koelkast en zeer regelmatig gave incentives, reizen en teamuitjes. 

    Waarom OneXillium? ​

    Waarom zou ik daar aan de slag gaan? Goede vraag, precies de nieuwsgierigheid waar wij naar op zoek zijn! 

    OneXillium is een strategische IT-partner met expertise op het gebied van informatieprocessen, digitale veiligheid en IT. De combinatie van IT-kennis van multinationals met de persoonlijke benadering van een MKB is de kracht van OneXillium. Door vooruitstrevend en hands-on te werken, worden er lange termijn relaties gebouwd met een flexibel werkmodel.

    Vanuit de vier kernwaarden ‘Groei’, ‘Openheid’, ‘Uitmuntend’ en ‘Deelname’ biedt OneXillium een luisterend oor, zet het de klantsuccessen voorop en zorgt het voor de ultieme gebruikerservaring door de klant te ontzorgen en diens verwachtingen te overtreffen.

    Veel informatie, alles op een rijtje:

    Dit vind jij leuk:

    • Samenwerken;
    • Verantwoordelijkheid;
    • Jezelf blijven ontwikkelen;
    • Klanten zo goed mogelijk helpen.

    Jij herkent je hier helemaal of grotendeels in:

    • MBO werk- en denkniveau;
    • 1 tot 2 jaar relevante werkervaring met IT Service;
    • 40 uur per week beschikbaar;
    • Analytisch- en probleemoplossend gericht;
    • Affiniteit met IT en Service;
    • Hoog ownership gehalte / hoog verantwoordelijks gevoel;
    • Kennis en ervaring met Microsoft 365 Cloud omgevingen;
    • Goede Nederlandse taalbeheersing.

    Dit bieden wij jou:

    • Salaris tussen de €2.300 en €3.500 bruto per maand op basis van werkervaring;
    • Platte organisatie met super veel doorgroeimogelijkheden;
    • Begeleiding en training;
    • Goede; arbeidsvoorwaarden met reiskostenvergoeding, pensioenregeling en 26 vakantiedagen + de dag na Hemelvaart vrij;
    • Extra incentives, borrels, bedrijfsuitjes en reizen.
    Marja Neervoort OneXillium

    Marja Neervoort
    HR Manager

    Vraag over deze vacature?
    hrm@onexillium.nl
    +31 (0)643362204

    Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld

    Interesse? Solliciteer vandaag

    Stuur dan via onderstaande button je CV en vertel ons waarom jij perfect bent voor deze baan.