Customer Service Desk Medewerker

Word jij onze nieuwe Customer Service Desk Medewerker?

Wil jij werken in een dynamische en snelgroeiende organisatie, die andere organisaties helpt om de digitale werkplekken te optimaliseren? Bij OneXillium zoeken wij per direct een Klantenservice Medewerker die alle vragen wil beantwoorden, ondersteunen en klanten wil adviseren.

Waarom OneXillium?

Waarom zou ik daar aan de slag gaan? Goede vraag, precies de nieuwsgierigheid waar wij naar op zoek zijn!

OneXillium is een strategische IT-partner met expertise op het gebied van informatieprocessen, digitale veiligheid en IT. De combinatie van IT-kennis van multinationals met de persoonlijke benadering van een MKB is de kracht van OneXillium. Door vooruitstrevend en hands-on te werken, worden er lange termijn relaties gebouwd met een flexibel werkmodel.

Vanuit de vier kernwaarden ‘Groei’, ‘Openheid’, ‘Uitmuntend’ en ‘Deelname’ biedt OneXillium een luisterend oor, zet het de klantsuccessen voorop en zorgt het voor de ultieme gebruikerservaring door de klant te ontzorgen en diens verwachtingen te overtreffen.

Huh, Customer Service Desk Medewerker, wat is dat dan?

Als medewerker van onze Customer Service Desk ben jij het eerste aanspreekpunt voor alle klantvragen. Jij ondersteunt en adviseert zowel klanten als collega’s en jij kan een incident goed en zelfstandig of in samenwerking oplossen. Mocht de expertise van een andere collega nodig zijn, zet jij zonder moeite de case door naar een collega. Jij bent, samen met je collega’s, het gezicht van OneXillium op het gebied van klanttevredenheid en klantbeleving. 

Wat zijn mijn werkzaamheden?

Een van jouw werkzaamheden als Customer Service Desk Medewerker is het aannemen en verwerken van binnenkomende vragen/verzoeken van zowel interne- als externe klanten.

Jij weet precies welke supplies orders er lopen en je monitort deze. Zo weet jij de ins en outs van de orders. Is er een klacht binnen gekomen? Dan denk jij actief mee over een oplossing.

Je houdt in de gaten hoe het staat met de service tickets, handelt ze af en evalueert indien nodig. Zo houd jij ten alle tijden de kwaliteit van onze Customer Service Desk op het hoogste niveau mogelijk. Wij garanderen onze klanten een serviceniveau die jij in de uitvoering brengt.

Hebben jullie alleen maar MKB-klanten?

Zeker niet! Een groot gedeelte van onze klanten is MKB’er maar wij leveren onze oplossingen bijvoorbeeld ook aan onderstaande bekende namen. En dan niet alleen in Nederland, maar door geheel Europa! 

Hoe ziet een werkweek eruit?

Een werkweek als Klantenservice Medewerker is nooit hetzelfde. Je hebt veel taken en hebt daardoor ook veel diversiteit in je werk. Je komt veel in contact met verschillende afdelingen en je hebt veel verantwoordelijkheden op diverse vlakken.

Waar ga ik werken?

Je komt te werken op ons hoofdkantoor in Woerden.

Oostzee 2, Woerden

Last but not least: FUN!

Fun is binnen onze organisatie super belangrijk. Onze cultuur is work hard, play hard

Een toffe werkomgeving met een dartbord, voetbaltafel, Playstation, een volle koelkast en zeer regelmatig gave incentives, reizen en teamuitjes. 

Veel informatie, alles op een rijtje:

Dit vind jij leuk

  • Samenwerken
  • Verantwoordelijkheid
  • Jezelf blijven ontwikkelen
  • Klanten zo goed mogelijk helpen

Dit ben jij

  • MBO werk- en denkniveau
  • 1 tot 2 jaar relevante werkervaring
  • Je bent 40 uur per week beschikbaar
  • Analytisch- en probleemoplossend gericht
  • Sociaal
  • Stress heeft geen invloed op jou
  • Nederlandse taalbeheersing
  • De klant is voor jou koning
  • Jij gaat voor GOUD

Dit bieden wij jou

  • Salaris tussen de €2.300 en €3.500 bruto per maand op basis van werkervaring
  • Platte organisatie met super veel doorgroeimogelijkheden
  • Begeleiding en training
  • Goede arbeidsvoorwaarden met reiskostenvergoeding, pensioenregeling en 26 vakantiedagen
  • Extra incentives, borrels, bedrijfsuitjes en reizen
Marja Neervoort OneXillium

Marja Neervoort
HR Manager

Vraag over deze vacature?
hrm@onexillium.nl
+31 (0)643362204

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld

Interesse? Solliciteer vandaag

Stuur dan via onderstaande button je CV en vertel ons waarom jij perfect bent voor deze baan.

We zien dat je gebruik maakt van Internet Explorer

Deze browser is verouderd en wordt daarom niet meer ondersteund door de OneXillium website.

Voor de beste ervaring en veiligheid raden we aan gebruik te maken van een moderne browser, zoals: Safari, Mozilla Firefox of Google Chrome