Vacature Accountmanager New Business bij IT-bedrijf

Als Accountmanager New Business krijg je....

….superleuke collega’s die je graag helpen! Onderling is de sfeer goed en we zijn eerlijk naar elkaar. Af en toe een borrel of bedrijfsuitje doen we graag!

….een hartstikke goed salaris! Je hebt de mogelijkheid om door te groeien naar meer! Je krijgt een reisvergoeding, een laptop en een telefoon.

….de mogelijkheid om hele toffe deals te sluiten! Je houdt je bezig met het beste resultaat voor de klant en voor onze organisatie. Wekelijks spar je met het salesteam om het beste resultaat te boeken.

….de kans om te blijven leren! We zijn nooit uitgeleerd en vinden het belangrijk dat onze werknemers begeleiding krijgen en training van professionals met internationale saleservaring. You can learn from the best!

….een tof kantoor in Woerden met elke dag een heerlijke lunch! Er is een ruime afdeling en je kan genieten van je lunch in onze tuin aan het water.  

Accountmanager New Business, wat houdt dat in?

Ben jij een voorloper als het om digitalisering gaat? Wil jij organisaties helpen in de digitale transformatie? Als Accountmanager New Business draag je mede bij aan het realiseren van de doelstellingen conform het afgesproken en vastgestelde jaarplan binnen het aan jouw toegewezen rayon.

Jij gaat actief op zoek naar prospects met als doel het verkopen van documentoplossingen en bijbehorende dienstverlening. Je bent verantwoordelijk voor alle facetten: van het identificeren tot het benaderen van prospects. Deze prospects zijn een gesprekspartner op tactisch niveau. 

In samenwerking met de Sales Manager stel jij plannen en doelen op om het jaartarget te behalen. Die zijn afhankelijk van de klantomvang c.q. het potentieel en de complexiteit en/of de lengte van de selling cycle. 

Wat worden mijn werkzaamheden?

Jouw werkzaamheden zijn erg divers. Je grootste taak als Accountmanager New Business is het realiseren van de verkoop- en acquisitiedoelstellingen. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor het verkooptraject bij klanten. 

 Het signaleren van relevante ontwikkelingen en behoeften bij prospects met betrekking tot producten en ontwikkelingen bij klanten en prospects valt dan ook in jouw straatje. Daarnaast houd je je bezig met het up to date houden van de vakkennis met betrekking tot producten en ontwikkelingen bij klanten. 

Het actief bijhouden van de CRM applicatie op selling cycles en klantniveau, en werken volgens een vastgestelde weekplanning is ook een rol die jij zal vervullen. 

Jouw nieuwe job in één overzicht:

Dit vind jij leuk:

  • winnen! 
  • klanten voorzien van de juiste oplossing
  • IT en nieuwe ontwikkelingen
  • processen digitaliseren en automatiseren
  • jezelf blijven ontwikkelen
  • doorgroeien in de organisatie

Dit ben jij:

  • hbo werk- en denkniveau 
  • communicatief sterk 
  • stressbestendig 
  • commercieel 
  • klantgericht 
  • resultaatgericht 

Dit bieden wij jou:

  • salaris €45.000,- tot €55.000,- per jaar (incl. provisie en jaarbonus) 
  • ongelimiteerde mogelijkheden in variable inkomsten 
  • auto, laptop en iPhone 
  • reiskostenvergoeding 
  • platte organisatie met superveel doorgroeimogelijkheden 
  • begeleiding en training van professionals met internationale saleservaring 
  • goede arbeidsvoorwaarden met provisies, pensioenregeling en 26 vakantiedagen 
  • extra incentives, borrels, bedrijfsuitjes en reizen. 

Dit is de baan voor mij!

Weet je nu al dat deze baan precies is wat jij zoekt? Solliciteer dan snel via het formulier en wij nemen zo snel mogelijk contact met je op.

We kunnen niet wachten om je te leren kennen!

    Welke oplossingen ga ik dan verkopen?

    Print & document solutions Je zou het niet direct verwachten maar we printen nog massaal. Toch bieden wij de klant meer dan dat, een totaaloplossing. Onze specialiteit is klanten helpen bij het digitaliseren en automatiseren van papier- en documentprocessen. IT & Security Wie gebruikt het niet… van laptop en beeldschermen tot een totaal beveiligde werkplek in de cloud bij Microsoft. Iedere dag loggen meer dan 50.000 medewerkers in om hun werkzaamheden uit te voeren in onze cloudomgevingen.
    IT oplossingen

    Wie worden mijn klanten?

    Dat is nu zo leuk aan de oplossingen die wij bieden. Deze oplossingen worden gebruikt bij iedere organisatie! 

    Je wordt dus verantwoordelijk voor 300 MKB-klanten uit allerlei verschillende branches. Op deze manier kom je dus ook in contact met super veel verschillende bedrijven en is geen salesgesprek hetzelfde! 

    Hebben jullie alleen maar MKB-klanten?

    Zeker niet! Een groot gedeelte van onze klanten is MKB’er maar wij leveren onze oplossingen bijvoorbeeld ook aan onderstaande bekende namen. En dan niet alleen in Nederland, maar door geheel Europa! 

    Hoe ziet een werkweek eruit?

    We streven iedere week naar het beste resultaat voor onze klanten en organisatie. Hiervoor maken we zo’n 20 klantafspraken per week. Je krijgt persoonlijke begeleiding van je salesmanager.

    Wekelijks bespreek je met het salesteam hoe je het beste resultaat boekt. Jij bent verantwoordelijk voor het totale salesproces. Je maakt afspraken met de klant.

    Je vraagt goed door, zodat je precies weet wat de klant wil en wat de klantbehoefte is. Dat vertaal je naar een perfecte oplossing door middel van een offerte en dan close je de deal!

    Waar ga ik werken?

    Je komt te werken op ons hoofdkantoor in Woerden.

    Oostzee 2, Woerden

    Waarom OneXillium? ​

    Waarom zou ik daar aan de slag gaan? Goede vraag, precies de nieuwsgierigheid waar wij naar op zoek zijn! 

    OneXillium is een strategische IT-partner met expertise op het gebied van informatieprocessen, digitale veiligheid en IT. De combinatie van IT-kennis van multinationals met de persoonlijke benadering van een MKB is de kracht van OneXillium. Door vooruitstrevend en hands-on te werken, worden er lange termijn relaties gebouwd met een flexibel werkmodel.

    Vanuit de vier kernwaarden ‘Groei’, ‘Openheid’, ‘Uitmuntend’ en ‘Deelname’ biedt OneXillium een luisterend oor, zet het de klantsuccessen voorop en zorgt het voor de ultieme gebruikerservaring door de klant te ontzorgen en diens verwachtingen te overtreffen.

    Werknemers aan het woord

    Wij vertellen je graag hoe de OneXillium collega’s het werken ervaren. Je collega’s uit Amsterdam vertellen je hun ervaring in de video.

    "Ik ga elke dag met veel plezier naar mijn werk en er hangt een hele goede sfeer op kantoor"
    accountmanager
    Folkert de Wit
    Accountmanager Digital Sales
    "Je kan bij OneXillium echt jezelf zijn. Dit heeft mij ook geholpen om door te groeien binnen de organisatie"
    Accountmanager
    Joost Schaaij
    Accountmanager Digital Sales

    Last but not least: FUN!

    Fun is binnen onze organisatie super belangrijk. Onze cultuur is work hard, play hard

    Een toffe werkomgeving met een dartbord, voetbaltafel, Playstation, een volle koelkast en zeer regelmatig gave incentives, reizen en teamuitjes. 

    Gelijk een vliegende start!

    Als je bereid bent om je aan ons te binden, dan zijn wij dat andersom ook. Als je bij ons start bieden wij daarom de eerste 3 maanden gegarandeerd je provisie! Dat geeft jou de tijd om jouw rol en ons productportfolio eigen te maken.

    Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld

    Marja Neervoort OneXillium

    Marja Neervoort
    HR Manager

    Vraag over deze vacature?
    hrm@onexillium.nl
    +31 (0)643362204

    Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld

    Interesse? Solliciteer vandaag

    Stuur dan via onderstaande button je CV en vertel ons waarom jij perfect bent voor deze baan.

    We zien dat je gebruik maakt van Internet Explorer

    Deze browser is verouderd en wordt daarom niet meer ondersteund door de OneXillium website.

    Voor de beste ervaring en veiligheid raden we aan gebruik te maken van een moderne browser, zoals: Safari, Mozilla Firefox of Google Chrome